Formulář pro uplatnění reklamace
V případě, že chcete reklamovat zboží v zákonné době, vyberte jednu z možností, která je Vám příjemnější.
1. Vyplňte online formulář, který lze ihned po vyplnění odeslat
- Nemusíte nic stahovat
- Nemusíte nic tisknout
- Informaci o správném odeslání ihned uvidíte
- Budeme se moci věnovat Vaší reklamaci ještě dříve.
Online formulář pro reklamaci k vyplnění ZDE
2. Stáhněte si formulář, který vyplňte a odešlete e-mailem či v zásilce zpět
- Stáhněte si formulář
- Vyplňte
- Podepište
- Oscanujte
- Zašlete zpět na e-mailovou adresu (objednavky@contexta.cz) nebo jej vložte do zásilky s vráceným zbožím.
Formulář pro reklamaci ke stažení ZDE
Obecná poučení k uplatnění reklamace
- Zakoupení věci jste jakožto spotřebitel povinen prokázat předložením kupního dokladu, případně jiným, dostatečně věrohodným způsobem.
- Jakožto spotřebitel nemůžete uplatnit práva z vad, které jste sám způsobil nebo o kterých jste při koupi věděl. Stejně tak i u vad, pro které jsme s Vámi, jakožto prodávající a spotřebitel, dohodli snížení ceny. Neodpovídáme ani za běžné opotřebení věci.
- Reklamace musí být uplatněna nejpozději v 24měsíční lhůtě. Reklamaci je třeba uplatnit bezodkladně, aby nedošlo k rozšíření vady a v jejím důsledku k zamítnutí reklamace. Včasným oznámením vady poté, co se objeví, si můžete zajistit bezproblémové vyřízení reklamace.
- Reklamace je vyřízena teprve tehdy, když Vás o tom vyrozumíme. Vyprší-li zákonná lhůta, považujte to za podstatné porušení smlouvy a můžete od kupní smlouvy odstoupit.