Formulář pro uplatnění reklamace

V případě, že chcete reklamovat zboží v zákonné době, vyberte jednu z možností, která je Vám příjemnější.  

1. Vyplňte online formulář, který lze ihned po vyplnění odeslat

  • Nemusíte nic stahovat
  • Nemusíte nic tisknout
  • Informaci o správném odeslání ihned uvidíte
  • Budeme se moci věnovat Vaší reklamaci ještě dříve. 

Online formulář

Online formulář pro reklamaci k vyplnění ZDE

 

2. Stáhněte si formulář, který vyplňte a odešlete e-mailem či v zásilce zpět

  • Stáhněte si formulář
  • Vyplňte
  • Podepište
  • Oscanujte
  • Zašlete zpět na e-mailovou adresu (objednavky@contexta.cz) nebo jej vložte do zásilky s vráceným zbožím.

Formulář pro uplatnění reklamace

 

Formulář pro reklamaci ke stažení ZDE

 

Obecná poučení k uplatnění reklamace 

  • Zakoupení věci jste jakožto spotřebitel povinen prokázat předložením kupního dokladu, případně jiným, dostatečně věrohodným způsobem. 
  • Jakožto spotřebitel nemůžete uplatnit práva z vad, které jste sám způsobil nebo o kterých jste při koupi věděl. Stejně tak i u vad, pro které jsme s Vámi, jakožto prodávající a spotřebitel, dohodli snížení ceny. Neodpovídáme ani za běžné opotřebení věci. 
  • Reklamace musí být uplatněna nejpozději v 24měsíční lhůtě. Reklamaci je třeba uplatnit bezodkladně, aby nedošlo k rozšíření vady a v jejím důsledku k zamítnutí reklamace. Včasným oznámením vady poté, co se objeví, si můžete zajistit bezproblémové vyřízení reklamace. 
  • Reklamace je vyřízena teprve tehdy, když Vás o tom vyrozumíme. Vyprší-li zákonná lhůta, považujte to za podstatné porušení smlouvy a můžete od kupní smlouvy odstoupit. 

 

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení